PIKNU
  1. meirl

#meirl Photos & Videos

meirl - 169.7k posts

Few doodles I found in my sketchbook of me and my cat ๐Ÿ‘Œ
.
.
#drawing #art #artwork #myart #traditionalart #traditional #artoninstagram #artonpaper #doodles #doodle #meirl #me #itsjustme

-๐™™๐™š๐™ฅ๐™ง๐™š๐™จ๐™จ๐™ž๐™ค๐™ฃ ๐™ž๐™จ ๐™ก๐™ž๐™ ๐™š ๐™– ๐™ง๐™–๐™ž๐™ฃ๐™ฎ ๐™˜๐™ก๐™ค๐™ช๐™™ ๐™›๐™ค๐™ก๐™ก๐™ค๐™ฌ๐™ž๐™ฃ๐™œ ๐™ฎ๐™ค๐™ช ๐™–๐™ง๐™ค๐™ช๐™ฃ๐™™ ๐™–๐™ก๐™ก ๐™ฉ๐™๐™š ๐™ฉ๐™ž๐™ข๐™š.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
{ignore}
#gacha #gachalife #gachaedit #gachaedits #gachalifeedit #gachalifeedits #sadgacha #gachaart #gachasad #gachaoc #realme #meirl #depressed #depression #depressionedits๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค #depressededits๐Ÿ˜ท๐Ÿ”ซ #depressiondrawing #depressiondrawings #sadedit #sadedits #sadquotes #quotes #quotessad #ibispaintx #ibispaintxedit #ibispaintxedits

if u ever wondered what rehab is like here u go
.
.
.
.
#meme #memes #meirl #recoverymemes #addiction #addictionmemes #rehab

*everywhere I go
__________________________________
.
.
Credit: r/me_irl
.
.
.
Yeah you should follow @insertraveb for some epic memes heโ€™s a cool guy trust me.
.
.
.
Tag your friends to make their day a little better๐Ÿ‘Œ
โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”
you can ignore these tags idc
__________________________________
#memesdaily๐Ÿ˜‚ #memes2good #memestagram #goodmemes #dankmemesdaily #coolmemes #spicymemes #spicymemesdaily #freshmemes #cringememes #lmaomemes #reactionmemes #lmao #memesareme #memesupreme #stolenmemes #meirl #racooneggs #freshmemes #bestmemes #relatablememes #epicmemes #coolmeme #memes4days #jetfuelcantmeltsteelbeams #memes

Tag that one friend

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Follow @memer.whale
Tag your friendsโ€ผ๏ธ
Comment and like for a follow backโ€ผ๏ธ

This is me, EVERYTIME I get home from work. (Happy dances may vary)๐Ÿ’ƒ๐Ÿป๐Ÿ’ฆ #meirl #dancechallenge #tiktok #standard #wednesday #dripwalk

Y'all convinced yet?
__________________________________
.
.
Credit: @mudamemes
.
.
.
Yeah you should follow @insertraveb for some epic memes heโ€™s a cool guy trust me.
.
.
.
Tag your friends to make their day a little better๐Ÿ‘Œ
โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”
you can ignore these tags idc
__________________________________
#memesdaily๐Ÿ˜‚ #memes2good #memestagram #goodmemes #dankmemesdaily #coolmemes #spicymemes #spicymemesdaily #freshmemes #cringememes #lmaomemes #reactionmemes #lmao #memesareme #memesupreme #stolenmemes #meirl #racooneggs #freshmemes #bestmemes #relatablememes #epicmemes #coolmeme #memes4days #jetfuelcantmeltsteelbeams #memes

Failed successfully

Hi everyone! I have never done an introductory post before and I thought since I am much more active on here now today was a great day for it!
As my screen name suggests my name is Josh Hughes, I am a Visual Artist and my main medium is 3D Print making, but once and a while you can catch me painting or whatever.
As for education I have an MFA in Visual Studies, and a BFA In sculpture.
I have a wonderful studio space just outside of the city of Portland, Oregon, and my partner Sage has the studio next door. It is really wonderful being able to go to work and create new objects and ideas everyday. Sage also has her BFA in sculpture so we often bounce ideas off each other, or show each other our work and can get feed back right away.
I love ๐ŸŒถ food and going ๐ŸŽฃ. Before going to school I was in the military for 8 years, doing a job unrelated to art.
So yeah, I am sitting on one of the huge prints in this photo. Lot of people on previous post were wondering if these prints could hold weight, and the answer is easily.
Tell me a little bit about yourselves. Where are you from?

#introduction #artist #maker

At work I either entirely know what Iโ€™m doing or Iโ€™m completely lost. Has this ever happened to you? #relatable #whitecollarhumor #whitecollarmeme #adulting #consultinghumor #financehumor #theofficememes #workmemes #accurateaf #tooreal #100 #meirl #businessmemes #theoffice #bored #travel #finance #officejob #9to5life #9to5 #cat #resume

Me getting through a weekday #meirl #adp

Yep looks good to me you're free to go
__________________________________
.
.
Credit: r/me_irl
.
.
.
Yeah you should follow @insertraveb for some epic memes heโ€™s a cool guy trust me.
.
.
.
Tag your friends to make their day a little better๐Ÿ‘Œ
โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”
you can ignore these tags idc
__________________________________
#memesdaily๐Ÿ˜‚ #memes2good #memestagram #goodmemes #dankmemesdaily #coolmemes #spicymemes #spicymemesdaily #freshmemes #cringememes #lmaomemes #reactionmemes #lmao #memesareme #memesupreme #stolenmemes #meirl #racooneggs #freshmemes #bestmemes #relatablememes #epicmemes #coolmeme #memes4days #jetfuelcantmeltsteelbeams #memes

-------------------------------------------------------------------------
.
.
Credit: Unknown
.
.
Tag your friends to make their day a little better
.
.
Ignore tags:
-------------------------------------------------------------------------
#memesdaily #memes2good #memestagram
#goodmemes #dankmemesdaily #coolmemes
#spicymemes #spicymemesdaily #freshmemes
#cringememes #Imaomemes #reactionmemes #Imao
#memesareme #memesupreme #stolenmemes #meirl
#racooneggs #freshmemes #bestmemes
#relatablememes #epicmemes #coolmeme
#memes4days #jetfuelcantmeltsteelbeams #memes

Soo Iโ€™m โ€œsickโ€ again. Yesterday during PE lesson I almost fainted so I had to call my mom. Today Iโ€™m at home resting, also because after came home I slept like 3 hours, that means I couldnโ€™t do any of my homework. By the way, maybe Iโ€™ll use this draw in my โ€œcatch meโ€ meme, but I donโ€™t feel motivated today so I donโ€™t know, for now, enjoy this (can you guess who the character is? Lol) guess imma upload the video on YT and then returning play MysticMessenger, I miss talking to Zen.
|Ignore tags:|
#drawing #draw #digitaldrawing #digitaldrawings #digitaldraw #digitaldraws #draws #drawings #digitalartist #digitalartists #newdraw #newdrawing #newdrawings #meirl #imsick

Haha hmmm very tasty yes yes haha yim yum haha yes yes scrumptious meal right there haha yes yes

#memes #meme #meirl #epicmemes #funny #darkmemes #childfriendly #dankmemes #dankmeme #dailymemes #dailymeme #dank #darkhumor #humor

Me irl :3 #gachalife #meirl #picsart #hi

Gn gamers
โ€ข
Follow @daily.dose.of.beans for more content!
โ€ข
โ€ข
โ€ข
โ€ข
#memes #funny #meirl #callofduty #dankmemes #hilarious #hot #music #entrepeneur #goodmemes #fff #lmao #lmfao #wholesomememes #wholesome #f #cool #lol #comedy #meme #edgy #horse #dogs #cats #explore #explorepage#๐Ÿ˜‚#๐Ÿคฃ

Honestly I'm both the best and worst friend. But he actually followed up by telling her I was right ๐Ÿ˜‚. #meme #memes๐Ÿ˜‚ #meirl #memes #memestagram #friendship #friendshipgoals #friendsforever #relationships

good night guys, and remember, if you're ugly, you can still get pussy just by being funny.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#lmao #shnithead #funnymemes #edgy #dankmemes #memes #nudes #beat #gay #911 #edgymemes #meirl #gamer #laugh #meme #haha #love #jokes #follow #dank #awesome #me #jetfuelcantmeltsteelbeams #funnyvideos #comedy #sexy #funny #gaming #repost #gore

Well it's not night in my country yet
Just... the last post I posted that I post at 2:00AM so I didn't get much sleep
.
.
.
It's still morning in my country 11:00 AM
.
.
.
.
.
#ibispaintx #meirl #meinreallife #boredart #bored

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Follow @memer.whale
Tag your friendsโ€ผ๏ธ
Comment and like for a follow backโ€ผ๏ธ

๐Ÿ’“๐Ÿ’—๐Ÿ’–โค๐Ÿ’•๐Ÿ’žLet your smile change the world. But don't let The World punch Kakoyin.๐Ÿ’“๐Ÿ’—๐Ÿ’–โค๐Ÿ’•๐Ÿ’ž.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
AAAAAA
#memes #meme #dankmemes #memesdaily #funnymemes #epicmemes #offensivememes #edgymemes #meirl #me_irl #wierdmemes #cursedmemes #cursedimage #cursedimages #cursedvideo #cursedvideos #comedy #funny #bruhmoment #jojo #jojomemes #shitpostcrusaders
#jojopart3

Facts ๐Ÿ˜‚
Follow @memer.whale
Tag your friendsโ€ผ๏ธ
Comment and like for a follow backโ€ผ๏ธ

-------------------------------------------------------------------------
.
.
Credit: Unknown
.
.
Tag your friends to make their day a little better
.
.
Ignore tags:
-------------------------------------------------------------------------
#memesdaily #memes2good #memestagram
#goodmemes #dankmemesdaily #coolmemes
#spicymemes #spicymemesdaily #freshmemes
#cringememes #Imaomemes #reactionmemes #Imao
#memesareme #memesupreme #stolenmemes #meirl
#racooneggs #freshmemes #bestmemes
#relatablememes #epicmemes #coolmeme
#memes4days #jetfuelcantmeltsteelbeams #memes

#meirl

Top #meirl posts

How some clients are about following directions

Time for my ears to bleed how exciting
__________________________________
.
.
Credit: r/walkerboy5565
.
.
.
Yeah you should follow @insertraveb for some epic memes heโ€™s a cool guy trust me.
.
.
.
Tag your friends to make their day a little better๐Ÿ‘Œ
โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”
you can ignore these tags idc
__________________________________
#memesdaily๐Ÿ˜‚ #memes2good #memestagram #goodmemes #dankmemesdaily #coolmemes #spicymemes #spicymemesdaily #freshmemes #cringememes #lmaomemes #reactionmemes #lmao #memesareme #memesupreme #stolenmemes #meirl #racooneggs #freshmemes #bestmemes #relatablememes #epicmemes #coolmeme #memes4days #jetfuelcantmeltsteelbeams #memes

Why are you
__________________________________
.
.
Credit: r/dankmemes
.
.
.
Yeah you should follow @insertraveb for some epic memes heโ€™s a cool guy trust me.
.
.
.
Tag your friends to make their day a little better๐Ÿ‘Œ
โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”
you can ignore these tags idc
__________________________________
#memesdaily๐Ÿ˜‚ #memes2good #memestagram #goodmemes #dankmemesdaily #coolmemes #spicymemes #spicymemesdaily #freshmemes #cringememes #lmaomemes #reactionmemes #lmao #memesareme #memesupreme #stolenmemes #meirl #racooneggs #freshmemes #bestmemes #relatablememes #epicmemes #coolmeme #memes4days #jetfuelcantmeltsteelbeams #memes

You after seeing this post
__________________________________
.
Credit: r/memes .
.
.
Yeah you should follow @insertraveb for some epic memes heโ€™s a cool guy trust me.
.
.
.
Tag your friends to make their day a little better๐Ÿ‘Œ
โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”
you can ignore these tags idc
__________________________________
#memesdaily๐Ÿ˜‚ #memes2good #memestagram #goodmemes #dankmemesdaily #coolmemes #spicymemes #spicymemesdaily #freshmemes #cringememes #lmaomemes #reactionmemes #lmao #memesareme #memesupreme #stolenmemes #meirl #racooneggs #freshmemes #bestmemes #relatablememes #epicmemes #coolmeme #memes4days #jetfuelcantmeltsteelbeams #memes

Gm boomers
__________________________________
.
Credit: r/me_irl
.
.
.
Yeah you should follow @insertraveb for some epic memes heโ€™s a cool guy trust me.
.
.
.
Tag your friends to make their day a little better๐Ÿ‘Œ
โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”
you can ignore these tags idc
__________________________________
#memesdaily๐Ÿ˜‚ #memes2good #memestagram #goodmemes #dankmemesdaily #coolmemes #spicymemes #spicymemesdaily #freshmemes #cringememes #lmaomemes #reactionmemes #lmao #memesareme #memesupreme #stolenmemes #meirl #racooneggs #freshmemes #bestmemes #relatablememes #epicmemes #coolmeme #memes4days #jetfuelcantmeltsteelbeams #memes